| Spotten Forum | Fildatabase |
Arcade Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (53) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| Roman |
Posted: 29 Jul 2006, 21:35
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 5831 Member No.: 84 Joined: 30. January 05 |
Her tar vi all smaaprat om Premier League.
(La oss unngaa off topic her i traaden) |
| Mute |
Posted: 29 Jul 2006, 21:46
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 3605 Member No.: 125 Joined: 6. May 05 |
Gleder meg til PL, men må si at jeg gleder meg mer til CC begynner 5 August
-------------------- We'll be back next year! "
I'd like to get ten goals this season, but the authorities don't normally let me play for a whole season. Vinny Jones |
| TWA |
Posted: 30 Jul 2006, 1:46
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
følger egentlig lite med på PL. var mer før. sånn for 10 år siden.
-------------------- |
| Mute |
Posted: 30 Jul 2006, 8:12
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 3605 Member No.: 125 Joined: 6. May 05 |
Det var jo også for 10 år siden at store spillere/krigere som Vinnie Jones, Dennis Wise å co var på topp.
I'd like to get ten goals this season, but the authorities don't normally let me play for a whole season. Vinny Jones |
| TWA |
Posted: 30 Jul 2006, 11:20
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
vet
-------------------- |
| Mute |
Posted: 30 Jul 2006, 11:31
|
| Remi |
Posted: 30 Jul 2006, 18:33
|
||
|
20 LEGEND ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 14491 Member No.: 21 Joined: 10. November 03 |
Haha |
||
| Mute |
Posted: 30 Jul 2006, 19:36
|
| Roman |
Posted: 31 Jul 2006, 22:22
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 5831 Member No.: 84 Joined: 30. January 05 |
Jeg ser at Arsenal kan fort slite med forsvarsrekka. Campbell stakk jo, og Cole er ikke akkurat paa "best terms" med Arsenal, saa jeg ser for meg et noksaa svakt og urutinert forsvar, saerlig med tanke paa at Lauren, Cygan og Clichy er ikke saa veldig skadefrie. (Har jeg i hvert fall hört).
|
| Remi |
Posted: 31 Jul 2006, 22:34
|
|
20 LEGEND ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 14491 Member No.: 21 Joined: 10. November 03 |
Spilte jo med et ungt og urutinert forsvar i store deler av fjorårets sesong og man så jo hvordan det gikk, selv om det gikk bedre enn jeg hadde trodd men omskoleringer som Flamini på back f. eks
|
| Roman |
Posted: 2 Aug 2006, 14:38
|
Clichy, Diaby og Senderos er skadet, ja. De er trolig tilbake i oktober/november. :/
|
| Mute |
Posted: 3 Aug 2006, 15:35
|
Sånn er fotballen
| Roman |
Posted: 4 Aug 2006, 22:18
|
Liverpool latterligjort
Naa kjenner jeg ikke til laget til Mainz, men jeg maa si at det der var ganske merkelig. 5-0, hvem skulle trodd. Rooney ble utvist mot Porto Rooney og Scholes ble utvist, men jeg tviler paa at de gaar glipp av den förste seriekampen. Det var jo ikke katastrofalt farlig.. Men om FA skulle finne paa og gi dem karantene, tror jeg uansett at de vinner mot Fulham. Solskjaer scorte i denne kampen. Jeg begynner aa faa tro for nordmannen. Jeg haaper at han faar mye spilletid i löpet av sesongen. Ellers kom jo Mikel John Obi seg til LA og mötte Chelsea. Hva saa Jose i ham? Imponerte han noe stort i Lyn? Han er jo en middelmaadig spiller selv i FM. |
| Remi |
Posted: 4 Aug 2006, 23:52
|
|
Så United kampen idag og den utvisningen er seriøst noe av det sykeste jeg har vært borti når det gjelder dommeravgjørelser. Det at Rooney først trodde at det var han som fikk frispark når dommeren blåste sier faen meg litt, og hvis han må stå over første kampen pga dette så renner det over for meg.
Når det er sagt så var det deilig å se Carrick i United trøya og han gjorde en god jobb, men det gjorde forsåvidt hele laget. 3-1 mot et lag som Porto er ikke så verst når man spiller en hel omgang med 10 mann, og siste halvtimen med 9... Og å se Ole i god gammel form igjen var godt. Eller ihvertfall på vei til god gammel form |
| Mute |
Posted: 5 Aug 2006, 16:12
|
Bra for Åge å co
| Remi |
Posted: 5 Aug 2006, 16:49
|
|
Dommeren rapporterte det faen meg så nå er sjansene visstnok store for at Rooney og Scholes må stå over en PL kamp, og kanskje to tilogmed.
Jeg har faktisk faen ikke ord. |
| TWA |
Posted: 5 Aug 2006, 16:54
|
|
har du film/bilder av det som skjedde?
-------------------- |
| Remi |
Posted: 5 Aug 2006, 17:02
|
|
Gi meg to sek så skal jeg uploade det. Orker ikke upload Scholes sin situasjon åsså for da klikker Mute som venter på meg
EDIT: http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...A4064893C9091FF Rooney treffer han så vidt i ansiktet med hånden og legg merke til hvordan han har øynene sine på ballen hele tiden og hvordan han når dommeren først blåser protesterer på at det i det hele tatt blir frispark. Leste i et post-match intervju at han først trodde at det var han som fikk frispark og det sier faen meg sitt... Og dette skjedde minutter etter at Solskjær ikke fikk frispark for å bli albuet rett ned... |
| Remi |
Posted: 5 Aug 2006, 23:41
|
|
Ja da vant vi visst den dere "store" LG turneringa men fytti seiten. Ser ut til at vi har en del skader nå så det kan jo bli interesant å se åssen lag som valser ut på gressmatta på OT om to uker...
Rooney, Scholes, Carrick, Saha, Ferdinand, Smith, Gary Neville, Ronaldo og Silvestre er alle usikre så det er jo egentlig fakka up. Men tipper at sikkert mange/nesten alle av de er klare til Fulham matchen, utenom Carrick, han ser det litt stygt ut for med tanke på sesongstarten, og som sagt så kommer det ann på FA om Rooney og Scholes får spille... |
| Mute |
Posted: 6 Aug 2006, 11:56
|
lol, hvist de ikke gjør det
Pages:
(53) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |