| Spotten Forum | Fildatabase |
Arcade Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (5) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| TAB |
Posted: 20 Dec 2003, 20:59
|
|
748 7#3 Л2473 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 3545 Member No.: 28 Joined: 20. December 03 |
DEILIG NYTT!
Illusion softworks har endelig bekreftet det jeg har ventet på! Da var det bare å glede seg til en oppfølger av verdens beste spill!!! EXCLUSIVE: MAFIA 2 CONFIRMED! Illusion Softworks is hard at work on a sequel to its 1930s-era gangster epic 14:45 Illusion Softworks, responsible for the recent, classy World War II squad-based shooter Hidden & Dangerous 2, has already begun work on a sequel to its 1930s gangster action-adventure Mafia, we can exclusively reveal. Not exactly as shocking as discovering a severed horse's head under your bed sheets, but fantastic news nevertheless. Confirmation that Mafia 2 is underway came direct from the horse's mouth - sorry, it's horse day today - a spokesperson for Illusion revealing to us: "Yes, we're working on it", when questioned on what was happening in regard to a sequel to its crime epic. Unfortunately, as far as Mafia 2 details are concerned, the developer is keeping lips firmly sealed. Although it would be natural to assume that Illusion will stick pretty close to the original in terms of setting and style, concentrating on gangster frolics in a fictional city in the 1930s, we'd love to see a sequel that's a little more contemporary. A videogame paying homage to Goodfellas perhaps, or The Sopranos, would be a real treat. No release date for Mafia 2 yet, and no platforms confirmed, although we expect it will appear on PC, Xbox and PS2. We contacted Mafia publisher Gathering to try and squeeze out further info, but it declined to comment in any way whatsoever on the sequel. As ever, you'll be the first to know as soon as we hear more. Kilde: http://www.computerandvideogames.com/r/?pa...hp(que)id=99480 -------------------- ![]() Sånn går det... |
| eeeirik |
Posted: 20 Dec 2003, 23:11
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 1525 Member No.: 4 Joined: 31. July 03 |
Kult! Likte eneren ganske godt, får håpe oppfølgeren er enda bedre!
-------------------- "If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it."
- Emerson Pugh |
| TAB |
Posted: 21 Dec 2003, 0:04
|
|
748 7#3 Л2473 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 3545 Member No.: 28 Joined: 20. December 03 |
Det skal litt til for å overgå eneren, men har virkelig troen i et nytt mafia!
-------------------- ![]() Sånn går det... |
| TWA |
Posted: 21 Dec 2003, 0:41
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
heftig det. hørt noe om release dato?
-------------------- |
| TAB |
Posted: 21 Dec 2003, 1:03
|
|
om du hadde lest det jeg posta, så hadde vi sluppet det unødvendige sprsmlet
| TWA |
Posted: 21 Dec 2003, 1:10
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
tenkte på om du hadde hørt noe noen annen plass...
-------------------- |
| TAB |
Posted: 21 Dec 2003, 1:15
|
|
Nei, det har jeg ikke
| Legolas |
Posted: 7 Jan 2004, 15:44
|
||
![]() Prince of Mirkwood ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 2344 Member No.: 30 Joined: 4. January 04 |
det eneste jeg ikke likte på mafia var å få fartsbot
-------------------- TWA Warned on Jan 20 2006, 04:01 PM Added to warn level signaturjøding ![]()
|
||
| the D master |
Posted: 7 Jan 2004, 15:45
|
![]() Yppersteprest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 1282 Member No.: 8 Joined: 22. August 03 |
hva går det ut på, jeg har aldri prøvt noen av de
-------------------- |
| Legolas |
Posted: 7 Jan 2004, 17:47
|
||
![]() Prince of Mirkwood ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 2344 Member No.: 30 Joined: 4. January 04 |
først er du en taxi-driver, så kommer det noen inn i taxien som skal stikke av fra noen gangstere, etter du klarer det får du oppdrag av en mafios bossos, og det er bare masse skyting, kjøring, stjeling, alkohol osv
-------------------- TWA Warned on Jan 20 2006, 04:01 PM Added to warn level signaturjøding ![]()
|
||
| eeeirik |
Posted: 7 Jan 2004, 17:53
|
![]() Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 1525 Member No.: 4 Joined: 31. July 03 |
Fet spill i teorien, men føler det blir for lite action.. bilkjøringa med giring fungerer ikke så bra syns EG
-------------------- "If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it."
- Emerson Pugh |
| Legolas |
Posted: 7 Jan 2004, 17:58
|
||
er det bare meg eller holder noen av bilene på å velte i svingene, når du kjører for fort...
|
||
| eeeirik |
Posted: 7 Jan 2004, 20:52
|
det er ikke bare deg
- Emerson Pugh |
| Shagrat |
Posted: 7 Jan 2004, 22:45
|
||||
![]() Orc Sergeant ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 4749 Member No.: 7 Joined: 21. August 03 |
det er jo normalt det da....
--------------------
Fra Vipers forumet, jeg er Thos:
|
||||
| Legolas |
Posted: 8 Jan 2004, 0:00
|
||
at det bare er meg?
jeg syntes ikke bilene i nfs:u velter, eller gta-bilene velter i en sving, blir heller sladd, så kanskje det ikke er så normalt da -------------------- TWA Warned on Jan 20 2006, 04:01 PM Added to warn level signaturjøding ![]()
|
||
| Clixz |
Posted: 8 Jan 2004, 6:01
|
|
IRC-sjef ![]() ![]() ![]() Group: Soldier Posts: 93 Member No.: 15 Joined: 8. October 03 |
Fett!
Likte 1'ern ganske godt, så dette er en fin nyhet |
| TAB |
Posted: 8 Jan 2004, 17:04
|
|
Snakk om jøder.
de gamle bilene som er i mafia er lissom ikke moderne sportsbiler, men modeller av ekte biler for 60-70 år siden. altså de har tynne hjul og ikke verdens beste biler. dette gir lissom den rette feelingen i mafia. -------------------- ![]() Sånn går det... |
| TWA |
Posted: 8 Jan 2004, 17:06
|
|
i gta er det flere biler som fort detter i svingene
-------------------- |
| the D master |
Posted: 8 Jan 2004, 18:32
|
![]() Yppersteprest ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 1282 Member No.: 8 Joined: 22. August 03 |
ja, kasse bilene kanter veldig lett i gta, og jeg har greid å få en bil på nfs på taket også så det er mulig det ja.
-------------------- |
| Legolas |
Posted: 8 Jan 2004, 18:42
|
||
det er jo ikke noe problem å få de bilene til å velte, men jeg mener uten ting i veien
|
||
Pages:
(5) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |