| Spotten Forum | Fildatabase |
Arcade Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (24) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| TWA |
Posted: 14 Oct 2005, 22:17
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
hvilke filmer har du sett i det siste? kanskje er det noen filmer du brenner ekstra mye for? en film du vil diskutere?
siste jeg så, var vel izzat. rimelig bra synes jeg. og alltid stas med gode filmer på norsk. noen i klassen (maia) sa at den var så brutal, men det synes jeg ikke. nå er vel jeg kanskje vant med en annen standard av brutalitet i filmer enn henne, men likevel og så american history x. den kan jeg li'. jeg har en jøda versjon på dataen, der slutten hakker, så da jeg så den, sluttet den med at brødrene gikk sammen nedover gata etter å ha revet ned alle nazi-greiene på rommene sine. jeg fikk sjokk da dragen fortalte at den egentlig slutter med at gangsternegeren skyter en av dem. da får man jo bare lyst til å bli rasist igjen -------------------- |
| Roman |
Posted: 14 Oct 2005, 22:24
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 5831 Member No.: 84 Joined: 30. January 05 |
Jeg kan begynne med den siste filmen jeg så.
Det var The 40 Year Old Virgin. For det første vil jeg si hvor lei jeg er av VG-anmeldere! Filmen fortjente hvertfall 5! De ga den en 4er. Men hvem bryr seg om dem? Har aldri latt dem stoppe meg å se en film. Uansett, hele salen lo non-stop, helt fra aller første scene. Det var kanskje den morsomste filmen jeg har sett. Men når jeg tenker meg om, så er det nok ikke det. Jeg så også The Longest Yard. JEG synes at filmen var veldig inspirerende og jeg fikk ganske lyst å spille - noe. Men en som f. eks. ikke liker rap, eller dens omgivelser (gangstaz osv) ville kanskje ikke likt filmen. Det mest positive var nok at Chris Rock var med. ------------------------ Stewie Griffin: The Untold Story - Anbefales for alle å se. Det er altså en film ut i fra serien Family Guy. Men det krever minst at du vet hva Family Guy handler om og ha sett minst sesong 1. |
| The dragon |
Posted: 14 Oct 2005, 23:24
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 2735 Member No.: 3 Joined: 31. July 03 |
De filmene jeg brenner for er:
Matrix triologien Shawshank redemption Taxi triologien Pirates of the caribian The transporter The truman show The whole nine yards American history X Villmark The fifth element Windtalkers Dude where`s my car Enemy at the gates Biloxy blues Misery Reservoir dogs Con air Scarface Snatch Bravehart og noen til jeg ikke husker. Btv. lol @ TWA og det med am history X. slutten er jo halve filmen! -------------------- gggrisen
|
| TWA |
Posted: 14 Oct 2005, 23:45
|
|
Administrator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Godfather Posts: 14898 Member No.: 1 Joined: 31. July 03 |
biloxy blues da? -------------------- |
| The dragon |
Posted: 15 Oct 2005, 0:15
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 2735 Member No.: 3 Joined: 31. July 03 |
seff, den er konge! adda den nå. adder bare fler etter hvert som jeg husker eller blir minnt på de.
-------------------- gggrisen
|
| Dansken |
Posted: 15 Oct 2005, 3:35
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 6295 Member No.: 109 Joined: 28. April 05 |
Må si at jeg også var meget glad i "Izzat". Den er svært bra, til norsk filmindustri å være
-------------------- Vir prudens non contra ventum mingit - Den vise mann pisser aldri mot vinden
![]() |
| Remi |
Posted: 15 Oct 2005, 11:57
|
|
20 LEGEND ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 14491 Member No.: 21 Joined: 10. November 03 |
Igår så hadde jeg faktisk tenkt til å starte en sånn topic men så orker jeg ikke.
|
| blinkey |
Posted: 15 Oct 2005, 13:29
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 4250 Member No.: 24 Joined: 28. November 03 |
Donny Darko anbefales på det høyeste
-------------------- "Some people believe football is a matter of life and death. I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly aka Gud
|
| Remi |
Posted: 15 Oct 2005, 13:42
|
|
20 LEGEND ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Consiglieri Posts: 14491 Member No.: 21 Joined: 10. November 03 |
Er en sang som er med i DD. Mad World av David Gray. Chillesang2k
|
| blinkey |
Posted: 15 Oct 2005, 13:46
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 4250 Member No.: 24 Joined: 28. November 03 |
Så sant så sant, skjønt jeg har blitt litt lei av den i det siste
-------------------- "Some people believe football is a matter of life and death. I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." - Bill Shankly aka Gud
|
| TWA |
Posted: 15 Oct 2005, 13:50
|
|
tror ikke jeg har sett den.
-------------------- |
| Dansken |
Posted: 15 Oct 2005, 20:53
|
![]() Über 31337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 6295 Member No.: 109 Joined: 28. April 05 |
Må jo si det igjen: Snatch og L0ck St0ck and Tw0 sm0king barrels er sikkert de beste filmene som er laget, med såpass beskjedne budsjetter
-------------------- Vir prudens non contra ventum mingit - Den vise mann pisser aldri mot vinden
![]() |
| jhooe |
Posted: 16 Oct 2005, 18:24
|
||
|
1337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 1846 Member No.: 70 Joined: 26. October 04 |
Det er vell egentlig Gary Juels som har lagd den sangen, men men. Filmen er jo temmelig spess , men kul. Skal se fight club og a clockwork orange til særemnet idag, digg særemne. |
||
| Remi |
Posted: 16 Oct 2005, 19:38
|
|
Trodde det var David Gray som ihvertfall fremførte den i Donny Darko. På den sangen jeg har på pc'n så står det David Gray og det høres veldig ut som han men du har kanskje rett
|
| jhooe |
Posted: 16 Oct 2005, 19:39
|
|
1337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 1846 Member No.: 70 Joined: 26. October 04 |
mulig mulig, jeg har ihvertfall gary jules sin utgave..
|
| Dansken |
Posted: 16 Oct 2005, 22:43
|
Hva har du særemne om jhooe?
![]() |
| jhooe |
Posted: 18 Oct 2005, 12:57
|
|
vold i film, ganske læx å skrive om, så a clockwork orange i går, spør film.
Hva er tidenes filmsitat? hva mener dere? army of darkness : "... all you have here is jack and shit. And Jack left town!" eller "there is no spoon" |
| The dragon |
Posted: 18 Oct 2005, 13:07
|
det må jo bare være noe med Clint Eastwood som "go ahead, make my day" eller "do you feel lucky, punk!"
eller villmark "det e noge nede i vannet, Gunnar.." -------------------- gggrisen
|
| Dansken |
Posted: 18 Oct 2005, 21:35
|
||
Så sykt enig -------------------- Vir prudens non contra ventum mingit - Den vise mann pisser aldri mot vinden
![]() |
||
| kenwo |
Posted: 25 Oct 2005, 10:57
|
![]() 1337 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Made man Posts: 1917 Member No.: 12 Joined: 21. September 03 |
Army of darkness filmene er herlige lang-dag-uten-noe-moro-filmer.. =)
-------------------- road house blues
|
Pages:
(24) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |